Известие

Collapse
No announcement yet.

Теч на масло от Алфа 156?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Теч на масло от Алфа 156?

    Здравейте колеги,
    Имам Алфа 156 JTD 1.9 115к.с. фейслифт 2004г. Преди няколко месеца ми се спука единия маркуч на турбото и съскаше като компресор при рязко подаване газ. Смениха ми го с чисто нов оригинален за 300лв. и съскането спря. Забелязах обаче, че ниско долу зад радиатора (от страната на шофьора) има един почти вертикално разположен маркуч, който е винаги мазен. Вчера видях, че от въпросния маркуч сълзи масло и малко е капало върху предпазната кора. Според вас какъв е проблема и какъв е този маркуч, и колко ли би струвала смяната му? Благодаря предварително
    Last edited by Roger; d.m.y г., 15:04.

  • #2
    Как какъв е проблема бе, колега? Сам си каза - сълзи масло от него, така, че трябва да бъде сменен.
    Alfa Romeo 147 1.9JTDm 120hp Blackline 🖤

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от andreev1 Покажи съобщение
      Как какъв е проблема бе, колега? Сам си каза - сълзи масло от него, така, че трябва да бъде сменен.
      Не е точно така тази работа. Този маркуч е входния на турбината и има разклонение, което влиза в една резонаторна кутия на въздушния филтър. точно над това разклонение се включва вентилацията на капака на клапаните и там се събира маслото. На всички коли, които съм виждал там е мазно. Провери дали няма прекалено много масло, което може да значи проблем с турбото. Ако всичко е наред забърши, стегни скобата и наблюдавай периодично как са нещата. Ако колата няма много голяма консумация на масло, много вероятно е всичко да е в нормални граници.
      Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
      Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
      Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от firedragon Покажи съобщение
        Не е точно така тази работа. Този маркуч е входния на турбината и има разклонение, което влиза в една резонаторна кутия на въздушния филтър. точно над това разклонение се включва вентилацията на капака на клапаните и там се събира маслото. На всички коли, които съм виждал там е мазно. Провери дали няма прекалено много масло, което може да значи проблем с турбото. Ако всичко е наред забърши, стегни скобата и наблюдавай периодично как са нещата. Ако колата няма много голяма консумация на масло, много вероятно е всичко да е в нормални граници.
        Бях в сервиза и се оказа точно така - маркуча, който се омазнява е входния в турбината. Турбото и интеркулера не са мазни и загуба на масло ми прави около 150 грама на 10 000км. Като цяло майстора каза, че и така мога да си карам, но ми се ще да сменя маркуча. Можете ли да ми дадете номера му като артикул и имате ли представа, колко би струвал нов оригинален такъв? Благодаря

        Comment


        • #5
          46780471
          60672266
          Това са номерата, нов не знам дали ще го има някъде, досега не съм го срещал. Има заместител специално произведен от една полска фирма на скромната цена от 90 евро без доставката до България. Този маркуч е проблемен на всяка 156-ца, като моят съм го поправял вече 3 пъти и сега мисля как точно да го заменя без да давам 90 евро или да правя някаква цигания по колата.
          Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
          Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
          Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

          Comment

          Working...
          X